.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برنامه‌هاي جديد پروازهاي فرودگاه ساري

مدير‌كل فرودگاه‌هاي استان مازندران برنامه‌هاي جديد پروازهاي فرودگاه بين‌المللي ساري را اعلام كرد.

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومي اداره كل فرودگاه‌هاي مازندران، سعيد چلندري گفت: پرواز‌هاي فرودگاه‌هاي بين‌المللي ساري در چهار روز هفته انجام مي‌شود.
وي روز‌هاي يكشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه و جمعه را از جمله ايام هفته براي پرواز‌ها در اين فرودگاه اعلام و اظهار داشت: در هر چهار روز هفته پرواز ساري ـ تهران و بر عكس برقرار است.
چلندري افزايش ارائه خدمات پروازي را مهم‌ترين هدف افزايش اين پرواز‌ها اعلام و تصريح كرد: سه‌شنبه هر هفته نيز پرواز ساري - دمشق نيز در فرودگاه بين‌المللي ساري انجام مي‌شود.
پرواز‌هاي هفتگي فرودگاه بين‌المللي ساري به شرح ذيل اعلام مي‌شود.
يكشنبه‌ها ساعت 7:20 دقيقه حركت از تهران و ساعت 8:20 دقيقه نيز وارد ساري مي‌شود و در نهايت ساعت 12:50 دقيقه مسير ساري به سمت تهران ترك مي‌شود.
سه شنبه‌ها ساعت حركت از تهران 6:30 دقيقه است كه 7:25 دقيقه هواپيما وارد فرودگاه ساري مي‌شود و در ساعت 16:25 دقيقه ساري به مقصد تهران ترك مي‌شود.
چهارشنبه‌هاي هفته نيز پرواز ساري به اين ترتيب است كه ساعت حركت از تهران 9:20 دقيقه تعيين شد، ساعت 10:20 دقيقه وارد ساري مي‌شود و ساعت 10:50دقيقه نيز به تهران باز مي‌گردد.
زمان حركت پرواز ساري - تهران در روز جمعه هر هفته ساعت 15 اعلام شد كه پس از گذشت يك ساعت وارد فرودگاه دشت‌ناز ساري مي‌شود و در نهايت نيز ساعت 16:20 دقيقه به سوي تهران پرواز مي‌كند.
پرواز‌هاي ساري - مشهد نيز از اين فرودگاه دو روز در هفته انجام مي‌شود به اين شرح كه اين پروازها در روز‌هاي يكشنبه ساعت 8:50 دقيقه از ساري به مشهد است و ساعت 10:50 دقيقه نيز از مشهد به سمت ساري تعيين شده است.
پرواز روز‌هاي پنج شنبه هر هفته ساري مشهد نيز از ساعت 11:40 دقيقه از مشهد به ساري آغاز و در ساعت 13:45دقيقه از سمت ساري به مشهد به اتمام مي‌رسد.
مديركل فرودگاه‌هاي مازندران در پايان زمان پرواز ساري به دمشق را سه‌شنبه هر هفته، ساعت 8:15 دقيقه از سمت ساري به دمشق و پرواز دمشق به ساري را نيز 10:55 دقيقه اعلام كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فيروزه 11 تير 1388
باسلام وخسته نباشي.ميشه برام بگي كه از بندرعباس به ساري چه روزهايي پرواز دارين . ممنون از لطفتون
محمد سلیمانپور 6 دي 1390
خبر پرواز ساری به مشهد و بالعکس نامفهوم درج شده است بهتر است به صورت تیتر یا شماره مشخص شود
ب 3 ارديبهشت 1391
با سلام واقعا جای تاسفه که مرکز استانی با این جمعیت، بسیاری از پروازهای مهم و پر تردد بین المللی مثل دبی و ترکیه و ........ رو نداره لازمه که مسولین با اژانس های هواپیمایی با یک مدیریت صحیح اینکارو انجام بدن تا مثل پرواز دبی از ساری سالهای قبل نشه
با تشکر
نا شناس 6 ارديبهشت 1392
با سلام میشه بگید پرواط اصفهان ساری کی هستش؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.